top of page

YipYip

  • 9 mei 2019
  • 1 minuten om te lezen

Iemand ergens nog last van een sluimerende depressie? Nergens voor nodig! Gewoon de Sesamstraat-YipYipmarsmannetjes opzoeken en de ondertiteling aanslingeren. Hoe ik dit heb ontdekt? Oh gewoon, ik heb geen leven.



 
 
 

Recente blogposts

Alles weergeven

Opmerkingen


© 2023 Ellen Veldhuis

bottom of page